İlçe Kaymakamımız,  Milli Eğitim Müdürümüz ve Milli Eğitim Şube Müdürümüz okulumuzu ziyaret ettiler.

İlçe Kaymakamımız, Milli Eğitim Müdürümüz ve Milli Eğitim Şube Müdürümüz okulumuzu ziyaret ettiler.

İlçe Kaymakamımız Ekrem Çeçen, Milli Eğitim Müdürümüz Mehmet Salih Taş ve Milli Eğitim Şube Müdürümüz Şükriye Ersari okulumuzu ziyaret ettiler.

28.10.2019 544

STEM eğitimi, fen (science), teknoloji (technology), mühendislik (engineering) ve matematik (mathematics) gibi dört önemli disiplinin bir araya getirilmesiyle oluşturulan bir öğretim modelidir.

Okulumuz öğretmenlerinin ortaklaşa çalışması sonucu büyük emeklerle oluşturulan  STEM Laboratuvarında yetkin bireyler yetiştirmeyi amaçlayan öğretmenlerimiz , STEM'le öğrencilere günlük yaşamda problemlerle başa çıkmanın da bir matematiği olduğunu anlatıp, farklı düşünmelerini ve çeşitli süreçlere yeni çözümler arama kabiliyetlerini artırmalarını sağlayacaktır.

 

İlçe Kaymakamımız Sn. Ekrem ÇEÇEN, İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sn. M.Salih TAŞ ,Şube Müdürümüz Sn. Şükriye ERSARİ , Müdürümüz Sn. Ömer YAŞA , Müdür Yardımcımız Sn. Ferhat MULAOĞLU, değerli öğretmen arkadaşlarımız ve STEM Laboratuvarının açılmasında öncülük ve koordine eden Fatma ÇELEBİ öğretmenimizin katılımlarıyla okulumuz STEM Laboratuvarını açmış bulunmaktayız.

Süreç içerisinde gösterdiği özverili çalışmalardan dolayı Fatma ÇELEBİ, Ömer YAŞA, Şerife KİREMİTCİ, Merve Nur GÖZÜTOK ve Zeynep SARIÇİÇEK' e teşekkürlerimizi borç biliriz.

STEM Laboratuvarının açılışının ardından okulumuzun öğretmenleri ve öğrencileri tarafından Kaymakam ve beraberindekilere tiyatro gösterimi yapıldı. STEM Laboratuvarında okulumuzun idareci ve öğretmenleriyle bir araya gelen Kaymakam Çeçen,  öğretmenlerin sorun ve taleplerini dinleyip daha iyi bir eğitim için görüş alışverişinde bulundular.

Okulumuza yapmış oldukları bu ziyaret sebebiyle Kaymakamımız Sayın Ekrem Çeçen'e, Milli Eğitim Müdürümüz Mehmet Salih Taş'a ve Milli Eğitim Şube Müdürümüz Şükriye Ersari'ye teşekkür ediyoruz.

28-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-201928-10-2019